GARANTIA PRODUSELOR
Pentru a putea beneficia de garantie, Cumparatorul are obligatia ca la receptia marfurilor prin curier sa verifice coletele si astfel si integritatea produselor. In cazul constatarii de deficiente (deteriorari ale obiectelor, zgarieturi, produse gresit livrate,etc) Cumparatorul va consemna pe tipizatul Curierului deficientele constatate. Simpla semnare, fara obiectiuni a bonului de livrare (AWB) al Curierului duce la imposibilitatea acceptarii ulterioare a oricarei obiectiuni din partea Cumparatorului privind garantia! Dupa efectuarea receptiei livrarii Cumpărătorul nu mai poate invoca deficiente cantitative sau deficienţe pe care, in mod rezonabil, nu putea sa nu le vada la momentul recepţiei (ciobituri, zgârieturi, rosaturi, componente indoite, pete de murdarie etc.).
Spargerea produselor sau componentelor din sticla/acryl sau zgarierea produselor dupa recepţie sunt riscuri asumate integral de Cumparator. Garantia se solutioneaza la showroom ul EKAUF S.R.L. din s. Pietraria, com. Bârnova, str. Prof. Mihai Cojocaru, Nr. 3, județul. Iași, prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Conditiile de garantie sunt in conformitate Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, nedeteriorat, impreuna cu accesoriile aferente, formularul de garantie, copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente,produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, produse deteriorate datoria curatarii cu substante improprii, nerecomandate de producator (ex. substante acide puternice, etc), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, etc. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. In perioada garantiei produsului, dacă deficientele nu sunt imputabile Cumparatorului, Vanzatorul isi asuma responsabilitatea repararii sau inlocuirii produsului pe cheltuiala sa. In functie de disponibilitatea producatorului si de locul unde a fost fabricat produsul, Vanzatorul va repare sau sa inlocuiasca produsul, pe durata garanţiei intr-un termen de 30 zile lucratoare. Produsul inlocuit beneficiaza de aceeasi garantie ca si un produs nou.
Defectele aparute in termenul de garantie ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de către un serviciu specializat se repara gratuit. In cazul ridicarii produselor direct de la depozitul nostru din com.Letcani , Cumparatorului ii revine obligatia de a verifica marfa si de a consemna printr-un proces verbal eventuala acceptare cu obiectii a produselor. In cazul in care nu se verifica marfa sau nu se consemneaza nici o obiectiune, semnarea de primire pe factura fiscala a Cumaratorului implica acceptarea marfurilor si confirmarea verificarii integritatii acestora de catre Cumparator. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului.
Garantia produselor de folosinta indelungata este de 24 de luni de la data cumpararii sau dupa caz, in conformitate cu specificatiile producatorului.