LIVRAREA COMENZILOR
Produsele comandate de Client vor fi livrate in 2÷4 zile lucratoare daca sunt in stoc, iar produsele care nu sunt in stoc au perioada de livrare variabila in functie de furnizor. Pentru comenzile speciale, Clientul va fi informat cu privire la aceste produse atipice, care au perioada de livrare cuprinsa intre 15 zile si poate ajunge pana la 45 de zile.
In localitatile din Romania livrarea se va face prin curierat rapid, asigurarea produselor intrand in costurile de transport. Vanzatorul verifica produsele numeric si calitativ inainte de livrare, iar Clientul este sfatuit sa verifice coletul la primire, inainte de semnarea AWB-ului.
Toata marfa transportata este garantata pana la adresa solicitata (acest lucru inseamna intrarea in bloc sau in curte, dupa caz).
Daca informatiile de facturare si livrare furnizate de Client sunt eronate sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenelor de livrare. In limita timpului disponibil vom incerca sa contactam Clientul pentru a stabili un nou termen de onorare a comenzii. In cazul in care nu primim nici un semn din partea acestuia in 24 de ore, ne rezervam dreptul de a anula comanda.
VERIFICAREA COLETULUI LA LIVRARE
In cazul in care numarul coletelor difera de cel specificat in documentele de transport sau coletele prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, recomandam Cumparatorului sa refuze receptia lor si sa ceara curierului redactarea unui proces verbal constatator in prezenta acestuia. In plus, rugam Cumparatorul sa ne semnaleze acest incident in ziua livrarii printr-un email la adresa imagiocs@gmail.com sau la telefon. Orice reclamatie ulterioara cu privire la aceste aspecte va fi considerata nula si nu va putea fi luata in considerare.
In cazul in care coletul prezinta deteriorari usoare ale ambalajului sau nu prezinta nici o deteriorare dar contine marfuri casabile (exemplu placi ceramice, obiecte sanitare, panouri de sticla etc) sfatuim Cumparatorul sa solicite in mod obligatoriu verificarea continutului coletului. In cazul in care produsul este afectat, se refuza receptia coletului si se redacteaza procesul verbal constatator in prezenta curierului. Daca produsul este afectat si nu exista nici o mentiune / observatie pe borderoul curierului sau nici un proces verbal incheiat cu agentul, produsul nu va putea fi schimbat.
In cazul in care soferul refuza intocmirea procesului verbal, Cumparatorul este rugat sa ne anunte cat mai repede (prin telefon sau email la imagiocs@gmail.com ) in termen de maxim o ora pentru a verifica cu transportatorul. Curierul este un subcontractant al nostru si de aceea este esential sa fim anuntati cat mai repede. Reclamațiile ulterioare termenului de o ora nu vor putea fi luate in considerare.
CONDITII SPECIALE DE LIVRARE
Pe durata livrarii pot interveni factori externi care pot produce intarzieri independent de vointa noastra sau a curierului: conditii meteorologice nefavorabile, accidente, alte blocaje rutiere. In momentul in care vom avea cunostinta despre aparitia acestor cazuri, va vom informa cat de curand posibil despre situatia expeditiei.
LIVRARE ERONATA
In cazul livrarii in alte cantitati sau a unui alt produs, Cumparatorul trebuie sa semnaleze incidentul Vanzatorului in maxim 24 de ore de la receptia efectiva pentru a putea returna produsul. In acest caz, transportul si manipularea sunt gratuite pentru client. Recomandam Cumparatorului ca, in caz de livrare gresita, sa sune imediat la numarul de telefon de pe site.
Produsele se vor returna in starea in care au fost primite, in ambalajul original, cu toate accesoriile, consumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor sau a constatarii de catre Vanzator a starii de nevandabilitate a acestora.